مرکز خرید فروم استانبول | Forum shopping center

مرکز خرید فروم استانبول | Forum shopping center

5/5
فهرست مطالب

مرکز خرید فروم استانبول (Forum shopping center) بهترین گزینه برای تجربه خرید منحصر به فرد در استانبول است. اینجا نه تنها به خریدن محصولات اشتیاق دارید بلکه یک روز کامل پر از سرگرمی و تفریح را تجربه خواهید کرد.

معرفی مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول (Forum shopping center) در منطقه کوجا تپه واقع شده است. این مکان آسان‌ترین راه دسترسی را از طریق مترو ارائه می‌دهد. فقط کافیست از میدان تکسیم به سمت خیابان بایرام پاشا حرکت کنید و به سادگی به این مرکز خرید فوق‌العاده برسید.

آدرس، وبسایت و لوکیشن

آدرس: Kocatepe, Paşa Cd, 34045 Bayrampaşa/İstanbul, Türkiye

وبسایت: forumistanbul.com.tr

لوکیشن مرکز خرید فروم استانبول

ویژگی و امکانات مرکز خرید فروم استانبول

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مرکز خرید فروم استانبول، پارک تفریحات آن است. اینجا شما با بزرگترین آکواریوم استانبول مواجه خواهید شد که همواره میزبان زندگی فرهنگی دریاچه‌ها و دریاهای مختلف است. همچنین، سرزمین لگو نیز از دیگر جاذبه‌های این پارک است که حتماً باید تجربه کنید.

مرکز خرید فروم استانبول، جزو مهمترین مراکز خرید شهر است. با مساحتی حدود 500 هزار متر مربع، این مکان به عنوان یک نقطه جذب منحصر به فرد در میان سایر مراکز خرید برجسته است. برندهای معتبری چون دکتلون و آیکیا، زیبایی و جذابیت این مرکز را دو چندان کرده‌اند.

مرکز خرید فروم استانبول | Forum shopping center

در انتها

با انتخاب مرکز خرید فروم استانبول، شما نه تنها یک تجربه خرید فوق‌العاده خواهید داشت بلکه از تفریحات شگفت‌انگیز این مکان بهره‌مند خواهید شد. همه چیز از خرید گرفته تا سرگرمی، در سفر تور استانبول به شما پیشنهاد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نه =