ساحل سوما استانبول | Suma Beach

ساحل سوما استانبول Suma Beach

5/5
فهرست مطالب

ساحل سوما (Suma Beach) یک تجربه فوق‌العاده در سواحل استانبول است. این ساحل خصوصی با بیش از 23,۰۰۰ مترمربع فضای زیبا در نزدیکی مرکز شهر استانبول واقع شده است.

معرفی ساحل سوما استانبول

برای ورود به این دنیای هیجان‌انگیز، لازم است که مبلغی به عنوان هزینه ورودی پرداخت کنید. اما این هزینه جزئی از تجربه‌ای است که به شما ارائه می‌شود و ارزش هر پولی را دارد. برای اطلاع از شرایط تور قسطی استانبول حتما با کارشناسان فلایتینا در ارتباط باشید تا سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

آدرس و لوکیشن

آدرس: Gümüşdere, 34450 Sarıyer/İstanbul, Türkiye

اینستگرام: instagram.com

لوکیشن ساحل سوما استانبول

امکانات و ویژگی های ساحل سوما استانبول

ساحل سوما با تنوع فراوان فعالیت‌ها می‌تواند یک روز کامل را با هیجان پر کند. از شنا و دوچرخه‌سواری گرفته تا مسابقات والیبال ساحلی، اینجا هر چیزی برای سرگرمی شما وجود دارد.

ساحل سوما به شما امکانات بی‌نظیری ارائه می‌دهد. استودیوهای موسیقی، باشگاه بدنسازی، و کلاس‌های یوگا تنها بخشی از امکاناتی هستند که در اینجا در دسترس است.

در ساحل سوما، تفریح و هیجان هیچ انتهایی ندارد. همیشه چیزی برای شما در انتظار دارد. در طول آخر هفته‌ها، از ساعت 7 شب به بعد، کنسرت‌های موسیقی، رویدادها و برنامه‌های تفریحی شاد برگزار می‌شود که شما را تا صبح در حال خندان نگه می‌دارد.

ساحل سوما استانبول | Suma Beach

در آخر

با انتخاب ساحل سوما، تجربه‌ای شگفت‌انگیز و فراموش‌نشدنی در دست خواهید داشت. به یاد داشته باشید، اینجا جایی است که هیجان و تفریح به یکدیگر دست داده و لحظات خاصی را برای شما فراهم می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =