ساحل سولار استانبول Solar Beach

ساحل سولار استانبول Solar Beach

5/5
فهرست مطالب

در ساحل سولار استانبول (Solar Beach)، تجربه‌ای بی‌نظیر از استراحت در کنار دریا را خواهید داشت. علاوه بر امکانات ضروری برای استراحت، این ساحل به تفریحات آبی فراوانی نیز امکان می‌دهد. انواع مختلف موج سواری، صخره‌نوردی، قایق‌رانی و جت‌اسکی از جمله فعالیت‌هایی هستند که در اینجا می‌توانید تجربه کنید.

معرفی ساحل سولار استانبول

استانبول، شهری که همیشه با جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی خود، مسافران را به خود جلب می‌کند. یکی از جواهرهای طبیعی این شهر، ساحل سولار است که با یک کیلومتر از خط ساحلی استانبول، به عنوان یک مقصد تفریحی بی‌نظیر شناخته می‌شود. برای اطلاع از شرایط تور قسطی استانبول حتما با کارشناسان فلایتینا در ارتباط باشید تا سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

آدرس، تلفن و لوکیشن

آدرس: Kumköy, Kilyos Cd. No:32 D:34, 34450 Sarıyer/İstanbul, Türkiye

تلفن: 905339674671+

وبسایت: solarbeach.com.tr

لوکیشن ساحل سولار استانبول

امکانات و ویژگی های ساحل سولار استانبول

ساحل سولار مکانی ایده‌آل برای انجام ورزش‌ها و بازی‌های آبی می‌باشد. با فوتبال و والیبال ساحلی یا حتی بسکتبال در حاشیه ساحل، لحظاتی شاد و پرانرژی را تجربه کنید.

یکی از جذابیت‌های بی‌نظیر ساحل سولار، برگزاری کنسرت‌های موسیقی با حضور هنرمندان معروف است. هر زمانی که به این ساحل مراجعه کنید، احتمال برگزاری جشنواره‌های موسیقی در این مکان بسیار زیاد است. بدیهی است که این تجربه موسیقی در کنار آب و زیر آسمان آبی، به شما لحظاتی فراموش‌ناپذیر خواهد بخشید.

برای ورود به ساحل سولار استانبول و شرکت در برنامه‌های موسیقی یا تفریحات ساحلی، به ازای هر نفر مقداری اندکی هزینه لازم است. برای کاهش هزینه و بهره‌مندی بهتر از خدمات ویژه گردشگران در استانبول، مطالعه راهنمای سفر به استانبول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ساحل سولار استانبول Solar Beach

در پایان

ساحل سولار استانبول با تنوع فعالیت‌ها، جشنواره‌های موسیقی شگفت‌انگیز و هزینه ورود معقول، بهترین مقصد برای تفریح در کنار آب در استانبول محسوب می‌شود. از این فرصت برای تجربه لحظاتی شاد و خاطره‌ساز در یکی از زیباترین سواحل این شهر بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 14 =