کافه پیر لوتی استانبول Pierre Loti Cafe

کافه پیر لوتی استانبول Pierre Loti Cafe

5/5
فهرست مطالب

کافه پیر لوتی استانبول (Pierre Loti Cafe) با اختلاف قابل ملاحظه ای از سایر کافه های استانبول متمایز است. این تمایزات به واسطه جلیقه های مخملی، کلاه های سنتی و شلوار های سالوار کارکنان آن شکل می‌گیرد. این کارکنان مهربان و صمیمی همواره با این لباس های سنتی خود در خدمت مشتریان قرار دارند.

معرفی کافه پیر لوتی استانبول

اگر به دنبال یک تجربه منحصر به فرد در شهر استانبول هستید، حتماً به کافه پیر لوتی سر بزنید. این کافه زیبا در ارتفاعات شهر واقع شده و سالیان سال به یک مکان دنج و آرام برای افراد مختلف تبدیل شده است. نام این کافه از افسر نیروی دریایی فرانسوی به نام ژولین گرفته شده است که به صورت مستعار با نام “پیر لوتی” شناخته میشود. برای اطلاع از شرایط تور قسطی استانبول حتما با کارشناسان فلایتینا در ارتباط باشید تا سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

آدرس، تلفن، وبسایت و لوکیشن

آدرس: Eyüp Merkez, Karyağdı Sk. No:20, 34050 Eyüpsultan/İstanbul, Türkiye

تلفن: 902124971313+

منو و وبسایت رستوران: pierrelotitepesi.com

لوکیشن کافه پیر لوتی استانبول

امکانات و ویژگی های کافه پیر لوتی استانبول

یکی از جذابیت‌های بزرگ کافه پیر لوتی، منظره‌ای بی‌نظیر از تنگه بسفر و شهر استانبول است. با بازدید از این کافه، شما می‌توانید یک تجربه دیدنی از زیبایی‌های شهر را به دست آورید. حتما از تله کابین استانبول استفاده کنید تا به این کافه برسید.

برای رسیدن به کافه پیر لوتی، از تله کابین استانبول استفاده کنید. این تله کابین تا ساعت 11 شب فعال بوده و به شما امکان می‌دهد به سرعت به مقصد خود برسید. حتماً این نکته را به یاد داشته باشید که این خدمت تا نیمه‌های شب در دسترس است.

کافه پیر لوتی از ساعت 8 صبح تا نیمه‌های شب آماده به پذیرایی از مهمانان خود است. بنابراین، اگر به دنبال یک تجربه شبانه خاص هستید، می‌توانید به این کافه سر بزنید.

کافه پیر لوتی استانبول Pierre Loti Cafe

در انتها

به یاد داشته باشید که با بازدید از کافه پیر لوتی در قلب استانبول، لحظات خاصی از این شهر زیبا و تاریخی  را تجربه خواهید کرد. برای دریافت اطلاعات درباره تور استانبول حتما با فلایتینا در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 3 =