فرودگاه جدید استانبول

فرودگاه جدید استانبول

5/5
فهرست مطالب

فرودگاه‌های استانبول نقش بسیار حیاتی در زندگی پررونق ترکیه ایفا می‌کنند. دولت با دقت و حساسیت به تدبیر خود، همیشه به دنبال بهبود خدمات و امکانات این فرودگاه‌ها بوده و تاکید دارد که هر مسافری که به خاک این سرزمین پا گذاشته یا از آن خارج می‌شود، یک تجربه به یادماندنی داشته باشد.

معرفی فرودگاه جدید استانبول

فرودگاه جدید استانبول (ISL)، جایی که در سال 2018 به دنیای هوانوردی پا گذاشت، به سرعت از یک فرودگاه عادی به قطب هوایی ترکیه تبدیل شد. اینجا نقطه شروع پروازهای داخلی و بین‌المللی است و با امکانات پیشرفته و طراحی مدرنش، نمادی از ارتقاء ترکیه در دنیای هوانوردی است.

فرودگاه استانبول در سمت اروپایی واقع شده و تا فاصله 40 کیلومتری شمال غربی از قلب شهر قرار گرفته است. این مکان استراتژیک، هوانوردی را به یک تجربه مهیج تبدیل کرده است. با راه‌های حمل و نقل متنوع، از اتوبوس تا تاکسی و حتی خط متروی آینده M11، فرودگاه به صورت مستقیم به مرکز شهر متصل است. این ارتباطات سریع، مسافران را بدون مشکل به مقصدشان می‌رساند.

با طیف وسیعی از امکانات رفاهی، فرودگاه استانبول به مسافران خود احساس راحتی و لذت را فراهم می‌کند. از فروشگاه‌های معاف از گمرک گرفته تا رستوران‌ها، سالن‌ها، هتل‌ها و خدمات کرایه اتومبیل، همه چیز در اینجا برای تجربه‌ی بی‌نظیر هوانوردی شما آماده است.

فرودگاه جدید استانبول

آدرس و لوکیشن فرودگاه جدید استانبول

آدرس: Tayakadın, Terminal Caddesi No:1, 34283 Arnavutköy/İstanbul, Türkiye

لوکیشن فرودگاه جدید استانبول

سخن پایانی

فرودگاه جدید استانبول، نه تنها یک فرودگاه است، بلکه یک سفر فوق‌العاده به دنیای هوانوردی است. اینجا جایی است که شما احساس توسعه و پیشرفت ترکیه در هوانوردی را در هر لحظه تجربه می‌کنید. حاضرید سفری به دنیای جدید هوانوردی ترکیه بکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هشت =